wtorek, 30 września 2014

Rozdawajka dla odważnych :)


Witajcie:)



Jest to mój drugi blog i znajdziecie tu biżuterię wykonaną moimi rączkami.

Wykonywanie jej stało się moim hobby
i cały mój wolny czas poświęcam poznawaniu nowych technik, 
nadal się uczę i udoskonalam swój warsztat.


Dość długo i z trudem powstawało to miejsce, 

po różnych perypetiach,

tym razem ruszam z kopyta:)


Będzie prosto, skromnie i bez zbędnego paplania:)


A więc...

...3,2,1, start

Dziś oficjalnie startujemy:)

 I z tej okazji dla Was rozdawajka:)




Co trzeba zrobić aby wziąć udział:

1. umieścić banerek na swoim blogu
2. dodać mój blog do obserwowanych
3. zostawić komentarz z chęcią udziału w zabawie
( anonimki proszę się jakoś podpisać abym mogła Was w razie wygranej namierzyć:)
Blogom zbierającym fanty na rozdawajkach tym razem dziękujemy.

A co do wygrania będzie, to jeszcze nie wiadomo:)

Ryzyko jest!!!


Ale jak to się mówi kto nie ryzykuje.....  :)

Wszystkich odważnych zapraszam do zabawy:)


Bawimy się do 27 października włącznie.


A mniej odważnych i tych bardziej również:)

 zapraszam na fb gdzie też czekają słodycze:)





17 komentarzy:

  1. ja chce niespodziankę :D zwłaszcza od Ciebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. To i mi się marzy.
    Banner: marteczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię niespodzianki, więc się zapisuję :) Obserwuję jako Agnieszka F., banerek na sutasz-agi.blogspot.com
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. MMM uwielbiam niespodzianki i również dołączam do zabawy :) Banerek wisi tutaj: http://annawojnar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie spróbuję . Llubię takie niespodzianki.
    asia.waniliowa@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam niespodzanki i zapisuję się :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesiennie się zrobiło i smutno ,więc niespodzianka na poprawę humoru bezcenna pozdrawiam banerek na biebrzmilskakraina.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie zaryzykuję :)
    Banerek jest na moi blogu: http://wrotafantazji-eamane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również dołączam się do listy chętnych na niespodziankę :) a jak się nie uda to może jakaś wymianka? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znasz moje drugie imię ? To niespodzianka!
    Zapisuję się więc!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam :) Z przyjemnością spróbuję szczęścia :) Uwielbiam niespodzianki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią spróbuje szczęścia Rozalia Grzegorczyk rozaleczka_19.05.1989@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem mega ciekawa więc już lecę dodać banner. Zajdziesz go za chwilę o tutaj http://pracownianati.blogspot.in/ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ponieważ lubię niespodzianki, więc staję w kolejce i marzę o uśmiechu losu :)
    Życzę fajnego blogowania w nowym miejscu !!!
    Zapraszam też do siebie - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to się zapisuję. a zostaję, żeby i tutaj podglądać Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No..to ja też:) Ale super, że zdążyłam:)

    OdpowiedzUsuń